Vælg aktiviteter/varer
Klik på knappen 'Vis' for at se dine foretrukne aktiviteter/varer

Vælg det skema du ønsker at se

Vis Babysvømning 6 uger - 6 mdr

Fra 6 uger til 6 måneder (alder ved kursusstart). Med én forælder i varmtvandsbassinet. Pris er eksklusiv entrébillet til barnet.

Vis Musling 6-9 mdr

Nye svømmere 6-9 mdr. (alder ved kursusstart) / fortsættelse fra babysvømning. Med én forælder varmtvandsbassinet. Pris er eksklusiv entrébilletter til barnet.

Vis Søhest 9-12 mdr

Nye svømmere 9-12 mdr. (alder ved kursusstart) / fortsættelse fra Musling. Pris er eksklusiv entrébilletter til barnet.

Vis Skildpadde 1-2 år

Børn 1-2 år (alder ved kursusstart). Undervisning i varmvandsbassin med én voksen med i vandet. Pris er eksklusiv entrebillet til barnet.

Vis Pingvin 2-3 år

Børn 2-3 år (alder ved kursusstart). Undervisning i varmtvandsbassin med én voksen med i vandet. Pris er eksklusiv entrebilletter til barnet.

Vis Søstjerne 3-5 år

Børn 3-5 år (alder ved kursusstart) Undervisning i varmtvandsbassin med én voksen med barnet i vandet. Pris er eksklusiv entrebilletter.

Vis Søløve 4-6 år

Børn 4-6 år (alder ved kursusstart) Undervisning i varmtvandsbassin med én voksen med barnet i vandet. Pris er eksklusiv entrebilletter.

Vis Blæksprutte

For børn der har gennemført søløven. Undervisning i varmtvandsbassin med én voksen med barnet i vandet. Pris er eksklusiv entrebillet.

Skemaet hentes, vent venligst

Vis Hval fra 6 år (begynderhold)

Nybegynderhold for 6-11 årige (alder ved kursusstart). Pris er eksklusiv entrebilletter.

Vis Delfin

For børn der har gennemført Blæksprutte eller Hval. Pris er eksklusiv entrebilletter.

Vis Krokodille

For børn der har gennemført Delfin. Pris er eksklusiv entrebilletter.

Vis Haj

For børn der har gennemført Krokodillen. Pris er eksklusiv entrebilletter.

Vis Spækhugger

For børn der har gennemført Hajen. Pris er eksklusiv entrebillet.

Vis Marlin

For børn der har gennemført Spækhuggeren. Pris er eksklusiv entrebillet.

Vis Junior

For børn der har gennemført Marlin. Pris er eksklusiv entrebillet.

Vis Voksensvømning Bagsværd

Motionssvømning hvor du får trænet din teknik. For begyndere og øvede. Pris er eksklusiv entrebillet.

Skemaet hentes, vent venligst

Vis Hval 6-8 år (varmtvandsbassin)

Dette hold er for børn der ikke tidligere har gået til svømning mellem 6-8 år, som har svært ved at holde varmen i 25 m bassinet. Holdet er uden forælder med i vandet.

Skemaet hentes, vent venligst

Vis Hval fra 9 år (begynderhold)

Nybegynderhold for 9-13 årige (alder ved kursusstart). Pris er eksklusiv entrebilletter.

Vis Delfin (varmtvandsbassin)

Dette hold er for børn mellem 6-10 år som har svømmet på Blæksprutte eller hval hold. Holdet er i det varmebassin uden forælder deltagelse. Forældre skal vente udenfor bassinet mens der undervises.